Opravy v bytě

24.04.2013 09:21

OPRAVY V BYTĚ

Často vidím v nabídkách, opravujeme všechny televizory v bytě. Aby to s upřímností tohoto tvrzení nebylo podobné jako s upřímností některých našich politiků. Zákazník to ale chce slyšet a taky na to slyší. Doba, kdy se jezdilo po exterech s vysokým procentem úspěchu (90-100%) je bohužel dávno pryč. Slibuje-li vám někdo opravu plazmy v bytě, tak s velkou pravděpodobností to dopadne tak, že po krátké přehlídce s rychlým aku šroubovákem a měřákem se dozvíte, že televizor musí do dílny. Za tuto službu, „zjištění“ si nechá dotyčný zaplatit.

  V seriozním (pro zákazníka však často neochotném servisu) se to, že televizor musí do dílny dozvíte po telefonu zadarmo. Ne o každou zakázku externí opravář stojí. Proto možná ta první externí selekce. Na nedostupný díl, se dokáže vymluvit. Však malou domů za nález už má.  Často mě pak dovezou na opravu televizor, že už ví co tomu je, že už to mají od „opraváře“ zjištěno, a chtějí jen výměnu atd. Jsem pak často postaven před nelehkou věc. Chce se po mě jen vyměnit díl a nic víc. Jenže často je tomu úplně jinak, a o příčině a následku ani nemluvím. Smetanu umí slíznout každý.

 Opravy u zákazníka provádí převážně záruční firmy, které jsou na konkrétní výjezd řádně připraveny, převážně na záruční opravy, a hlavně k vůli reklamě servisované značky. Mají podporu výrobce a připravené moduly na váš model a zákazník to neplatí.

Má-li být pro zákazníka cena pozáruční opravy snesitelná, tak se jedná převážně o opravy modulů a desek a to je na exteru absolutně nereálné.

Opravdový stav a cena opravy vašeho placatého kamaráda se dá zodpovědně určit jen v prostorách a podmínkách určitého technického zázemí, a tou je servisní dílna.

—————

Zpět